ارزون فروش | خرید فیلم,خرید سریال,سریال ایرانی,سریال خارجی,سریال

بزرگترین فروشگاه اینترنتی با بیش از هزاران کالا و فیلم و سریال

ارزون فروش | خرید فیلم,خرید سریال,سریال ایرانی,سریال خارجی,سریال

بزرگترین فروشگاه اینترنتی با بیش از هزاران کالا و فیلم و سریال

جشنواره خوشنویسی و شرکت در مسابقه خوشنویسی

Image result for ‫خوشنویسی‬‎

خوشنویسی در ایران یکی از هنر های مورد توجه مردم و هنرمندان می باشد. جشنواره خوشنویسی رویدادی است که به هنرمندان کمک می کند که آثار خود را در معرض دید قرار داده و مهارت خود را بسنجند. با در نظر گرفتن این مورد. مجموعه یاس یاسین با برگزاری یک جایزه خوشنویسی و دعوت از خوشنویسان سراسر دنیا رویدادی بزرگ را برنامه ریزی نموده است.

اگر شما در این زمینه مهارت دارید می تواند با ارسال آثار هنری خود در سایت یاس یاسین به سادگی در این رویداد شرکت کنید و توانایی خود را محک بزنید و در صروتی که تخصص کافی را داشته باشید و اثر شما به عنوان اثر برگزیده انتخاب شود جایزه نقدی نفیسی به شما تعلق خواهد گرفت.

همچنین بعد از برزگرای جشنواره تمکامی آثار خوشنویسی ارسالی در یک گالری خوشنویسی به نمایش در خواهد آمد و می توانید ضمن اینکه خود از آثار دیگران دیدن می نمایید اثر خود را نیز در معرض دید عموم قرار داده تا همگان با هنر شما آشنا شوند.

در این جشنواره اساتید بزرگ خوشنویسی به عنوان هییت داوران اقدام به گزینش برترین اثر می نمایند و سخرانی هایی در این جشنواره توسط این اساتید برگزار می شود که می تواند برای پیشرفت کاری شما بسیار مناسب باشد.

دیده شدن هنر و اثر شما توسط برجسته ترین خوشنویسان ایران می تواند فرصتی بینظیر برای شما در جهت اثبات هنر و همچنین دریافت جایزه نقدی برای شما باشد تا ضمن شرکت در یک رویداد بین المللی بتوانید خود را محک زده و جایزه دریافت کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.