ارزون فروش | خرید فیلم,خرید سریال,سریال ایرانی,سریال خارجی,سریال

بزرگترین فروشگاه اینترنتی با بیش از هزاران کالا و فیلم و سریال

ارزون فروش | خرید فیلم,خرید سریال,سریال ایرانی,سریال خارجی,سریال

بزرگترین فروشگاه اینترنتی با بیش از هزاران کالا و فیلم و سریال

جشنواره خوشنویسی و شرکت در مسابقه خوشنویسی

Image result for ‫خوشنویسی‬‎

خوشنویسی در ایران یکی از هنر های مورد توجه مردم و هنرمندان می باشد. جشنواره خوشنویسی رویدادی است که به هنرمندان کمک می کند که آثار خود را در معرض دید قرار داده و مهارت خود را بسنجند. با در نظر گرفتن این مورد. مجموعه یاس یاسین با برگزاری یک جایزه خوشنویسی و دعوت از خوشنویسان سراسر دنیا رویدادی بزرگ را برنامه ریزی نموده است.

اگر شما در این زمینه مهارت دارید می تواند با ارسال آثار هنری خود در سایت یاس یاسین به سادگی در این رویداد شرکت کنید و توانایی خود را محک بزنید و در صروتی که تخصص کافی را داشته باشید و اثر شما به عنوان اثر برگزیده انتخاب شود جایزه نقدی نفیسی به شما تعلق خواهد گرفت.

همچنین بعد از برزگرای جشنواره تمکامی آثار خوشنویسی ارسالی در یک گالری خوشنویسی به نمایش در خواهد آمد و می توانید ضمن اینکه خود از آثار دیگران دیدن می نمایید اثر خود را نیز در معرض دید عموم قرار داده تا همگان با هنر شما آشنا شوند.

در این جشنواره اساتید بزرگ خوشنویسی به عنوان هییت داوران اقدام به گزینش برترین اثر می نمایند و سخرانی هایی در این جشنواره توسط این اساتید برگزار می شود که می تواند برای پیشرفت کاری شما بسیار مناسب باشد.

دیده شدن هنر و اثر شما توسط برجسته ترین خوشنویسان ایران می تواند فرصتی بینظیر برای شما در جهت اثبات هنر و همچنین دریافت جایزه نقدی برای شما باشد تا ضمن شرکت در یک رویداد بین المللی بتوانید خود را محک زده و جایزه دریافت کنید

میز تحریر تاشو پایه بلند

http://upload.bazarche.net/desk.jpg
میزهای تحریر یکی از مبلمان خانگی هستند که از دیرباز در مدل‌های مختلف در اکثر خانه‌ها وجود داشته‌اند.

امروزه اکثر خانه‌ها به صورت آپارتمان و با فضای داخلی بسیار کم هستند. مسلما در این آپارتمان‌های کوچک نمی‌توان میزهای بزرگ و اختصاصی برای هر کاری قرار داد. بسیاری از وسایل خانه نظیر میز، مبلمان برای کارایی بهتر و قابل استفاده بودن در این فضاها به سمت اشغال فضای کمتر رفته اند.

به همین ترتیب نیاز مردم هم به سمت وسایلی با کاربری چندگانه رفته است. یکی از این وسایل میز تحریر است که تقریبا همیشه در خانه‌ها از قدیم وجود داشته است و کاربری زیادی دارد.

به خاطر کوچک شدن فضای خانه دیگر نمی‌توان از میزهای تحریر بزرگ به سبک قدیم استفاده کرد و نیاز به یک میز کوچک با جای گیری بسیار کم هست.

علاوه بر استفاده از میزهای تاشو داخل دیوار یا میزهای تحریر چند کاره، نمونه‌ای از میزهای جمع شونده که در طراحی از میزهای تحریر قدیمی الهام گرفته‌اند برای بسیاری از افراد کاربردی است. اگر به خاطر داشته باشید سال‌های نه چندان دور میزهای ساده در خانه‌های وجود داشت که بچه‌ها روی زمین پشت آن‌ها می‌نشستند و به پشتی یا دیوار پشت میزدند و پاهای خود را زیر میز دراز می‌کردند.

در ادامه به چند مدل میز کاربردی که از همین میزهای قدیمی (مکتب خانه) الهام گرفته شده و البته بر کارایی آن افزوده شده است، اشاره می‌کنیم.

میز تحریر تاشو یک میز با کاربری مختلف است که از آن می‌توان علاوه بر استفاده معمول برای کارهای دیگر نیز سود برد. میزهای تاشو دارای مدل‌های مختلفی هستند که در اینجا دو مدل از آن‌ها را به صورت مختصر اشاره می‌کنیم.

میز تحریر تاشو پایه بلند برای استفاده جلو مبل بیشتر کاربرد دارد و از آن می‌توان به عنوان میز جلو مبلی هم برای استفاده شخصی، استفاده کرد.

میز تحریر تاشو پایه کوتاه برای استفاده زمینی طراحی شده است و مشابه همان میزهای قدیمی مکتب خانه است که به صورت نشسته و پاهای دراز شده زیر میز از آن استفاده می‌کردیم.

شاید طراحی این میزها بسیار ساده باشد اما کارایی زیادی در خانه‌ها و آپارتمان‌های کوچک امروزی دارند و از آن‌ها می‌توان برای موارد دیگر نظیر میز اتو، میز غذاخوری سالمندان، میز نقاشی و ... نیز استفاده کرد.

منبع: تتیس مارکت

دانلود رایگان کتاب و جزوه

خواص درمانی میوه و گیاهان دارویی درطب سنتی

۴ خواص پیاز در طب سنتی

 
۱_باز شدن چهره ی صورت
امام صادق (ع) می‌فرمایند:پیاز دهان را خوشبو می کند،کمر را محکم و صورت را باز می کند.
۲_از بین بردن غم و تقویت نیروی جنسی
از امام صادق (ع) در کتاب های کافی وعده نقل شده است که:
پیاز دهان را خوشبو می کند و غم را می زداید و نیروی جنسی را تقویت می کند.
۳_از بین بردن وبا
از امام صادق (ع)در کتاب عده نقل شده که رسول خدا (ص) فرمودند
اگر وارد شهری جدید شدید از پیاز آن بخورید که از بیماری وبا مصون خواهید شد.
۴_از بین بردن بوی دهان و تقویت لثه
امام صادق (ع) فرمود: در خواص سوره پیاز بوی دهان را پاک می‌کند لثه را محکم می نماید و در نطفه و جماع می‌افزاید.
 
ادامه مطلب ...

دولا کردن فاسیای رکتوس شکم