ارزون فروش | خرید فیلم,خرید سریال,سریال ایرانی,سریال خارجی,سریال

بزرگترین فروشگاه اینترنتی با بیش از هزاران کالا و فیلم و سریال

ارزون فروش | خرید فیلم,خرید سریال,سریال ایرانی,سریال خارجی,سریال

بزرگترین فروشگاه اینترنتی با بیش از هزاران کالا و فیلم و سریال

معرفی سایت بروز برای دانلود آهنگ جدید

سوین موزیک دانلود آهنگ جدید

آهنگ و موسیقی این روز ها تبدیل به بخش عظیمی از زندگی روزمره ما شده است، در عصری که دسترسی به آن بسیار آسان است.

اگر هنوز هم برای دانلود آهنگ جدید بسیار سختی می کشید و می خواهید مرجعی را شناسایی کرده که بروز ترین آهنگ ها را به محض انتشار در اختیار شما قرار دهد، سوین موزیک را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

حالا تعداد سایت های دانلود موزیک بسیار زیاد شده است و این مسئله مهم است که کدام یک پس از ریلیز یک موزیک، برای نخستین بار آن را در دسترس کاربران قرار می دهد.

جدید ترین آهنگ ها به صورت لیست و به همراه توضیحات اختصاری در یکی از ساید بار های وب سایت در دسترس شما هستند، دیگر نیازی نیست که صفحات را مرور کرده و به دنبال آهنگ های جدید باشید.

 

دانلود آهنگ های غمگین

حال اگر بخواهید بروز ترین موزیک های غمگین را در یک دسته بندی خاص دانلود کنید، این کار در اکثر سایت ها بسیار سخت خواهد شد؛ اما در سوین موزیک دیگر نیازی نیست که موزیک های غمگین جدید را از قبل بشناسید و برای دانلود آن ها دردسر های زیادی را تحمل کنید.

موزیک ها با کیفیت اصلی قرار داده می شوند و همین طور شما امکان پخش آنلاین را پیش از دانلود خواهید داشت که بر روی تمامی مرورگر های دسکتاپ و موبایل فعال خواهد بود.

مرور سایت در موبایل ها نیز بسیار آسان بوده و حتی می توانید از یک منبع برای پخش آنلاین موزیک ها بدون دانلود استفاده کنید.

دانلود آهنگ های جدید بر اساس لیست خواننده ها

ضمن این که موزیک ها بر اساس دسته بندی خواننده یا همان هنرمند در یک لیست قرار می گیرند تا شما بتوانید فول آلبوم هر کدام از آن ها را با بالا ترین کیفیت و کاور اصلی خواننده دانلود کنید.

  • در واقع اگر شما بخواهید موزیک غمگین از خواننده ی خاصی را دانلود کنید، این کار با استفاده از دسته بندی ها بسیار آسان شده است.

بخش ویژه بزودی

اگر برای دانلود موزیک خواننده مورد علاقه خود عجله دارید و می خواهید تا پیش از انتشار دموی آن را دریافت کنید، سوین موزیک این امکان را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است، در بخش ویژه موزیک های "بزودی" شما می توانید این آثار را دانلود کنید.

در صورتی که توضیح و یا زمان انتشار نیز از سوی خواننده اعلام شده باشد در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

دریافت برترین آهنگ های جدید و غمگین

امکان ارسال اعلان برای موزیک ها و آثار جدید و صد البته مشاهده برترین موزیک های ماه قطعا برای طرفداران پر و پا قرص موزیک جذاب خواهد بود.

امکان جستجوی پیشرفته نام خواننده، موزیک، آلبوم و موزیک ویدیو نیز وجود خواهد داشت.

برترین آهنگ هفته نیز در یک صفحه جداگانه و هر هفته در دسترس مخاطبان موسیقی قرار داده می شود، پس اگر اهل سر زدن مداوم به سایت های موزیک نیستید و از طرفی نمی خواهید بهترین ها را از دست دهید، این ویژگی کاربردی است.

فروش قطعات الکترونیکی - میکروسنتر الکترونیک

فروش قطعات الکترونیکی - میکروسنتر الکترونیک

خرید قطعات الکترونیکی

در هر شغلی که هستید احتمالا نیروی الکتریسیته و قطعات الکترونیکی زیادی اطراف شماست و می دانید که یکی از مهم ترین علوم دنیا مربوط به گرایش های برق است.

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که قصد خرید یک قطعه ی الکترونیکی را داشته باشید؛ اما در بسیاری از فروشگاه ها موجود نبوده، شما نامش را ندانید و یا این که انواع مختلفی داشته و از این رو انتخاب سخت تر خواهد شد. قطعا همه ی ما جای خالی یک فروشگاه اینترنتی خرید قطعات الکترونیکی از ساده تا پیشرفته را احساس می کردیم.

اما حالا چنین رخدادی به وقوع پیوسته است. میکروسنتر الکترونیک، مرجع خرید انواع قطعات و برد های الکترونیکی ساده تا پیشرفته اعم از: ال ای دی ها، آی سی، سنسور، ماژول و سلف حالا این اجازه را به شما می دهد که تنوع واقعی در سفارش قطعات مختلف الکترونیک را به خوبی حس کنید.

سفارش آسان و تحویل سریع کالا

یکی از معمول ترین عباراتی که در هر وبسایت فروشگاهی شنیده می شود، تحویل سریع کالا ها است، اما آیا واقعا چنین است؟ در میکروسنتر الکترونیک این نوید را به شما می دهیم که با سفارش کالا در کوتاه ترین زمان ممکن کالا به دست شما خواهد رسید، تضمین اصالت و قیمت مناسب و نازل از جمله موارد دیگر و ضروری هر فروشگاهی است.

انتخاب کالا در سبد خرید و پرداخت نیز به دو روش آنلاین و فیش پرداخت انجام خواهد شد.

ده روز ضمانت بازگشت کالا در صورت نارضایتی مشتری و امکان ارسال از طریق روش های مختلف از جمله خدمات این فروشگاه به مشتریان است.

خرید قطعات مورد نیاز الکترونیکی ، صنعتی و شبکه های ارتباطی و مخابراتی

از هم اکنون شما می توانید مدل های مختلف نوسان‌ساز، کانکتور ها و حتی پروگرامر ها را از طریق مرجع قطعات الکترونیکی و مخابراتی یعنی میکروسنتر الکترونیک سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن نمونه های تست شده و سالم را در درب منزل دریافت کنید.

دیتاشیت داده های مورد نیاز هر قطعه الکترونیکی

با خرید هر کالا و در صفحه ی مربوط به سفارش می توانید فایل دیتاشیت هر قطعه الکترونیکی را دریافت کرده و توضیحات جامعی را درباره فرکانس و ولتاژ کاری، کاربرد و نوع و بسیاری موارد ضروری دیگر را دریافت کنید.

بعلاوه این که اگر در الکترونیک مبتدی هستید و شناخت کافی بر روی قطعات اصلی را ندارید، بهترین راه خرید، یک فروشگاه اینترنتی با تمام مجوز های رسمی از نهاد های مختلف و تاییدیه فروشگاه های اینترنتی است.

تهیه ماژول های GSM , GPS , GPRS و قطعات مخابراتی

برخی از قطعات الکترونیکی و مخابراتی کم تر در بازار و یا حداقل شهر محل زندگی شما یافت می شوند و خرید آن ها از نقاط دیگر کشور تنها ممکن خواهد بود.

کالا های الکترونیکی به صورت دقیق دسته بندی شده اند تا کاربر بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن با دسترسی به بخش مورد نظر اطلاعات را بررسی کرده و سپس نسبت به ثبت سفارش اقدام کند.

ثبت سفارش از خارج نیز حالا در اقدامی جالب امکان پذیر شده است؛ از طرفی در صورتی که هنگام خرید و یا انتخاب کالا با مشکلی مواجه شدید، پشتیبانی های آنلاین به شما کمک خواهند کرد.

سایت : irmce.com

کانال تلگرام : irmce@

تاثیر فوق العاده و خواص آویشن کوهی برای درمان سرماخوردگی

کوتاه کننده لینک ریزی

حتما تا به حال شده که بخواهید لینک یک مطلب، آهنگ ،عکس، فیلم و یا هر صفحه دیگری در اینترنت را در شبکه های اجتماعی یا سایت و وبلاگ خود به اشتراک بگذارید و یا برای شخصی بفرستید. معمولا یکی از دردسر های اشتراک گذاری این نوع آدرس های اینترنتی، طولانی بودن آن ها است. سایت های کوتاه کننده لینک به ما کمک میکنند تا آدرس های طولانی را کوتاه کنیم و راحت تر به اشتراک بگذاریم. در این مطلب میخوایم سایت ریزی را به عنوان یک سرویس کوتاه کننده لینک با قابلیت کسب درآمد به شما معرفی کنیم.

کوتاه کننده لینک ریزی Rizy:

سایت ریزی یک ابزار کاملا رایگان است که علاوه بر کوتاه کردن لینک های طولانی، امکان کسب درآمد به ازای هر بازدید از لینک های کوتاه شده را به شما میدهد. کسب درآمد با ریزی بسیار ساده است، رایگان ثبت نام کنید، لینک کوتاه کنید و به ازای هر بازدید از لینک های شما درآمد کسب میکنید! سایت ریزی امکانات مناسبی هم برای مدیریت لینک های کوتاه شده ی شما ارائه میدهد. مانند آمار بازدیدکنندگان لینک کوتاه شده به تفکیک کشور، ویرایش لینک ها و… که تمامی این امکانات با عضویت رایگان در کوتاه کننده لینک ریزی در اختیار شما قرار میگیرد.

سرویس کوتاه کننده‌های لینک URL های طولانی را دریافت کرده و در کمتر از چند لحظه به یک لینک بسیار کوتاه و مختصر شده اینترنتی تبدیل می‌کند. این کوتاه کننده‌ها در واقع لینک کوتاه شده را به لینک اصلی تغییر مسیر داده و کاربر نهایت به لینک مقصد می‌رسد. در ادامه مزایای سرویس کوتاه کنندهای لینک را شرح می‌دهیم:

  • اثر بسیار مثبت بر روی سئو سایت اصلی به علت راحتی اشتراک لینک‌های کوتاه
  • امکان اشتراک گذاری آسان‌تر لینک کوتاه شده و پیاک و ارسال آن
  • امکان مشاهده آمار کلیک و جزئیات بازدید کنندها
  • امکان کسب درآمد از لینک‌های کوتاه

کسب درآمد از لینک کوتاه وبسایت ریزی:

۱. ثبت نام: برای شروع کسب درآمد ابتدا باید به صورت رایگان در سایت ریزی ثبت نام کنید.

۲. کوتاه کردن لینک: بعد از ثبت نام وارد سایت شوید و از صفحه اصلی سایت یا داشبورد کاربری قسمت “لینک کوتاه جدید”، لینک های خود را کوتاه کنید. در این صورت لینک های شما با حالت درآمدزا کوتاه می شوند. یعنی بازدیدکننده ابتدا چند ثانیه تبلیغ مشاهده میکند و سپس به لینک اصلی منتقل میشود. این کار باعث درآمدزایی شما خواهد شد.

۳. انتشار لینک: اکنون باید لینک های کوتاه و درآمدزا را در هر جایی که میتوانید منتشر کنید تا به ازای بازدید از آن درآمد به حساب کاربری شما اضافه شود.

۴. تسویه حساب: ابتدا در داشبورد کاربری از قسمت تنظیمات -> پروفایل، اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق پر کنید و شماره شبا یا کارت بانکی خود را هم در قسمت حساب برداشت وارد کنید. سپس هر زمان که درآمد شما به حداقل مبلغ برداشت رسید (۱۰ هزار تومان)، میتوانید از قسمت “برداشت” درخواست برداشت ثبت کنید. در نهایت یک تا هفت روز بعد مبلغ به حساب شما واریز خواهد شد.

ورود به سایت: کوتاه کننده لینک ریزی

دستگاه‌ های فلزیاب طلایاب و گنج‌ یاب